Rahsia Lulus Cemerlang

Kursus Perguruan Lepasan Ijazah

KPLI


Ketahui RAHSIA DALAMAN Calon-Calon KPLI Yang Sudah Berjaya dan RAHSIA DALAMAN penemuduga-penemuduga KPLI

Susah hendak percaya? Mungkin! Tetapi berdasarkan fakta sahih, keputusan yang diperolehi oleh calon yang sudah mencuba telah membuktikan bahawa formula saya CUKUP BERKESAN untuk sesiapa sahaja yang ingin CEMERLANG dalam KPLI...

  • Cik Hanisah binti Sulaiman, pertama kali memohon KPLI dan terus berjaya untuk pertama kali permohonan dibuat

  • Encik Zulkefli bin Said, sebelum ini bertugas sebagai Supervisor di Syarikat Cari Gali Minyak di Paka sudah berjaya

  • Puan Murni binti Ahmad, sebelum ini bertugas sebagai pegawai eksekutif pemasaran sudahpun bergelar guru prasekolah

  • Encik Hamdan bin Salleh, sebelum ini bertugas sebagai pensyarah sambilan di KL sudahpun bergelar guru panitia di sekolah

Saya hanya ingin meminta 10 minit dari masa anda yang berharga ini untuk membaca mesej yang ingin saya sampaikan dibawah. Saya sudah boleh berpuas hati jika anda sekurang-kurangnya dapat mendengar PENGALAMAN MENAKJUBKAN saya ini.....

Dari: Encik Wan Faizol bin Wan Mat
Taiping, Perak
Thursday, 5:25 p.m.

Sahabat yang dihormati,

Nama saya ialah Wan Faizol bin Wan Mat dan saya mempunyai beberapa RAHSIA DALAMAN yang ingin saya kongsi bersama anda. Saya juga ingin mengucapkan tahniah kerana anda telah terpilih untuk menerima maklumat dalaman rahsia yang terulung ini. Memang ini merupakan hari yang penuh bermakna kerana anda telah berjaya menjumpai maklumat rahsia saya ini.

Dalam masa beberapa bulan sahaja dari sekarang, saya akan membimbing saudara dan saudari sekalian untuk bersama-sama lulus cemerlang dalam Mtest dan lulus cemerlang dalam temuduga untuk KPLI ambilan Januari 2010 nanti, jadi teruskan membaca dan melihat apakah yang bakal cik perolehi sebentar lagi.

"Bukti Kukuh Program Saya Memang Menjadi!"

Berikut adalah keputusan peperiksaan KPLI 2005 saya. Lihat sendiri bagaimana formula-formula dan teknik-teknik yang saya amalkan semasa mengambil Mtest dan menghadiri temuduga dulu telahpun membuahkan hasil, dan anda juga berpeluang untuk mengikut jejak langkah ini.


Formula Luar Biasa ini memang menjadi! Anda tengoklah sendiri di atas. Sekarang setelah saya sendiri berjaya mencipta kejayaan dalam KPLI, saya mencipta satu program sulit khas dinamakan Rahsia Lulus Cemerlang KPLI yang saya ingin berkongsi bersama-sama anda semua. Setelah setahun lebih berada di pasaran, sambutan memang diluar dugaan dan saya telah berjaya membantu ramai orang seperti anda.

Lihat sendiri Statistik Menunjukkan Persaingan Sengit Untuk KPLI...

  • Pada tahun 2000, hanya 6,000 yang memohon kursus KPLI untuk 1,800 tempat latihan yang ditawarkan bagi pengambilan Januari 2001. Hanya 30 % sahaja yang berjaya melepasi mtest & temuduga

  • Pada tahun 2001, 24,000 memohon kursus KPLI untuk 2,400 tempat latihan yang ditawarkan bagi pengambilan Januari 2002. Hanya 10 % sahaja yang berjaya

  • Pada tahun 2002, 37,000 memohon kursus KPLI untuk 3,500 tempat latihan yang ditawarkan bagi pengambilan Januari 2003. Hanya 9.5 % sahaja yang berjaya

  • Pada tahun 2003, 55,000 memohon kursus KPLI untuk 6,000 tempat latihan yang ditawarkan bagi pengambilan Januari 2004. Hanya 11 % sahaja yang berjaya

  • Pada tahun 2004, 68,000 memohon kursus KPLI untuk 6,000 tempat latihan yang ditawarkan bagi pengambilan Januari 2005. Hanya 9 % sahaja yang berjaya
  • Pada tahun 2005, 62,000 memohon kursus KPLI untuk 7,800 tempat latihan yang ditawarkan bagi pengambilan Januari 2006, bermakna hanya 13 % sahaja yang layak

Tidakkah angka-angka ini sedang memberitahu kita sesuatu ? Adakah dengan hanya membuat latihan dan membeli buku-buku yang terdapat di kedai MAMPU menjadikan anda seorang yang 'competent' untuk KPLI ? Tidak, ia memerlukan calon-calon yang sanggup berusaha lebih keras dan sanggup pergi lebih jauh untuk KPLI, tidak hanya bergantung kepada rujukan biasa, calon-calon ini MAMPU memberikan kelainan


Segala-galanya Berubah Apabila Saya
Mula Mengkaji dan Melakukan Analisis-analisis sulit berkenaan KPLI...

Saya mula membuat kajian berkenaan KPLI, Mtest dan temuduga ketika sedang menuntut di Maktab lagi, kerap ke perpustakaan dan membuat rujukan-rujukan yang relevan. Tujuan saya adalah untuk membantu calon-calon lain yang senasib dengan saya dahulu, di mana ketika itu tidak terdapat langsung apa-apa rujukan dan buku panduan untuk KPLI, saya betul-betul 'gamble' namun berjaya. Kajian dilakukan semasa saya sedang menuntut disitu, melakukan survey ke atas calon-calon lain, meneliti perlakuan ( behavior ) setiap calon dan pensyarah, membuat sesi soal jawab dan diskusi pendek bersama panel penemuduga yang berpengalaman, dan menjumpai cara mudah untuk menyelesaikan soalan-soalan mtest.

Bukti kukuh bahawa produk 'Rahsia Lulus Cemerlang KPLI 2007' memang menjadi, definisi 'menjadi' di sini ialah :

- Klien saya berjaya Lulus mtest

- Mereka berjaya Lulus Temuduga

- Mereka sudahpun bertugas di sekolah-sekolah di seluruh negara

Lihat Sendiri testimoni-testimoni dari pelanggan saya

Testimoni Pertama

assalamualaikum..

jutaaan terima kasih atas ilmu yang tidak terhingga...semoga tuhan membalas segala jasa baik encik faizol...saya sangat2 berharap agar saya dapat lulus dalam Mtest kali ini dengan adanya mentor seperti en. faizol...thanks a lot

rgds,

sylvia nabila azwa

sabah di bawah bayu

 

Testimoni Kedua

Assalammuaikum En Wan ,

Saya sudah terima maklumat secara pos daripada pihak tuan Terima Kasih , dan saya berharap agar dapat menerima contoh2 soalan mtest melalui email /ebook daripada pihak tuan

Terima Kasih

AHMAD FAIZAM YUSOFF , Penang

TESTIMONI KETIGA

Saya sudah menerima Ebook dari pihak encik. Saya setia menunggu Ebook seterusnya dari pihak encik. Terima kasih.

Mohd Faizal bin Ibrahim, HUMB

TESTIMONI KEEMPAT

tq very much... memang berguna buat saya!!

Encik Alim Masnan, Serdang

TESTIMONI KELIMA ( 18.6.2005)

hi Saudara Wan Faizol,

Terima kasih byk-byk, ia memang dapat membantu saya. Sekiranya ada nota panduan lagi, sila hantarkan kpd saya. Sekian. Terima kasih.

Yg Benar Karthi.

TESTIMONI KEENAM( 19.6.2005)

Terima kasih kawan di atas tips yang ingin diberikan.

zuhir hafizan

TESTIMONI KETUJUH ( 20.6.2005)

Terima kasih sahabat. Saya amat mengharapkan pertolongan ketika ini. KPLI adalah harapan saya. Semoga inisitiaf cik ini akan memberi sinar harapan kepada ramai orang termasuk saya.

zuhir hafizan

TESTIMONI KELAPAN ( 21.6.2005)

Assalamualaikum En. Wan Faizol,

Terimo kasih banyok-banyok atah pandue demo , jaso demo tetak kawe kene sapa bilo-bilo... semogo demo muroh rezeki dan mendapak rahmak dari tuhan .... Amin..

Rgds,

ZULKARNAIN MOHD ZAIN

TESTIMONI KESEMBILAN ( 21.6.2005)

time kacik banyak2 atas sumbangan yang diberikan.saya akan mempergunakan dengan sebaik yang mungkin untuk berjaya dalam mtest yang tak lame lagi...sekarang saya sedang menunggu ebook yang seterusnya.diharap dapat diterime sebelum mtest dijalankan

Rosma wati 

 

Anda akan mempelajari teknik-teknik pantas menyelesaikan soalan INSAK
( 30 Formula Mudah Supaya Tidak Keliru Menjawab INSAK )

Anda akan mempelajari formula mudah untuk menyelesaikan soalan Analitikal, sentiasa saya tambah di ruang akses khas klien saya

Anda akan didedahkan dengan panduan menjawab soalan Matematik
( Kuantitatif ) supaya anda MAMPU menyelesaikannya < 30 minit

Saya Juga Faham, Anda tidak mempunyai banyak masa untuk mengulangkaji Mtest disebabkan faktor masih bekerja dan sibuk menguruskan anak-anak dan suami di rumah, JADI :

Saya sediakan satu akses khas (Untuk Klien Saya Sahaja) di mana saya sentiasa menambahkan setiap hari isu-isu semasa negara dan perguruan supaya anda tidak perlu lagi pening-pening kepala memikirkannya. We do all the homework for you. Klien hanya perlu mengaksesnya sahaja dan baca secara online.

Saya berikan cadangan-cadangan dan idea untuk menyelesaikan soalan-soalan mtest , samaada untuk analitikal, kuantitatif, verbal, bahasa melayu, bahasa inggeris dan INSAK.
 
Saya juga menawarkan bonus-bonus awal kepada anda, sila klik di sini untuk mendapatkan bonus-bonus tersebut dengan segera. Ia adalah PERCUMA !

Ketahui 10 kesilapan terbesar yang pernah dilakukan oleh calon-calon KPLI sebelum ini dan jadikan ia sebagai iktibar

Ketahui 10 perkara yang paling tidak disukai oleh penemuduga KPLI ketika proses temuduga

Dan hampir 100 lagi tips-tips temuduga perguruan yang ANDA WAJIB TAHU


Mengapa Saya Perlu Berkongsi TEKNIK Ini Dengan Anda...

Ada DUA sebab utama :

1.  Membantu calon-calon yang ZERO knowledge dan menghadapi masalah berhadapan dengan KPLI
2. Membantu calon-calon yang 2-3 kali memohon KPLI tetapi masih tidak berjaya

Jadi! Tunggu Apa Lagi Dapatkan Segera "Formula KPLI Luar Biasa" Ini Sekarang Juga!

Tetapi TUNGGU !

 

Anda Tertanya-tanya, Bolehkah Anda Mendapat Manfaat Dari Buku Panduan Ini ?


 

Tips Hari ini :
Jangan sesekali berbohong kepada penemuduga tentang status pekerjaan anda. Jika anda bekerja, cakaplah bekerja dan usah tertipu dengan mitos yang mengatakan calon yang tidak bekerja lebih mudah memasuki KPLI. Hampir 70% calon-calon KPLI adalah calon yang pernah bekerja sebelum ini dan mereka tidak MENIPU ketika ditemuduga. Penemuduga tidak akan meletakkan bekerja atau tidak bekerja sebagai kriteria pemilihan utama KPLI.Dapatkan
bonus-bonus dan tips secara PERCUMA selama 10 hari dengan klik di sini

 

Jika Saya Boleh Membantu Anda BERSEDIA sepenuhnya untuk mtest dan temuduga KPLI - Berapakah Anda Fikir Saya Perlu Meletakkan Harga Formula KPLI Luar Biasa Ini?

RM50 sahaja

Sudah Tiba Masanya Untuk Anda Mengucapkan "Selamat Tinggal" Kepada Boss Lama Anda!

Sudahkah anda bersedia untuk mengucapkan selamat tinggal kepada boss anda sekarang, dan mula bertugas di sekolah ?

Dapatkan Formula Luar Biasa Saya Sekarang!

Amaran Keras: Persaingan adalah sentiasa sengit untuk KPLI, fikirkanlah

 
Testimoni 10

Akums, cik wan. Saya sudahpun membaca ebook cik wan, memang sungguh membantu. Blog KPLI 2007 pun sangat membantu, terima kasih cik wan. Doakan saya berjaya

Rosmah binti Isa

Kajang, Selangor

Testimoni 11

Selamat pagi cikgu Wan, saya sudahpun muat turun kesemua ebook dan mengikuti blog akses sulit KPLI, memang bagus dan penuh dengan tips-tips yang membantu. Saya sudah 3 kali mohon sebelum ini tapi masih belum dapat, selepas baca panduan cik wan, saya tak sabar-sabar lagi dah untuk mtest kali nie.

Semoga Cikgu Wan sejahtera

Stephen Kadu

Tawau, Sabah
 
Testimoni 12 
 
Akums cikgu wan, terima kasih banyak-banyak. Tuhan sahaja yang dapat balas jasa cikgu wan. Cikgu wan ada tak jual panduan untuk PTK ? Thanks bebanyak...
 
Izyani Ismail
Lembah Keramat, KL
 
 
Testimoni 13
 
Hi Wan, just to say. Wow !! Definately this is priceless information you've send to me. I guess the selling price should be RM100 with this kind of quality you've given me. Stephanie here from Sabah, we've talked on the phone last week. Thanks Wan, you're a life saver !!
 
Stephanie
Tawau, Sabah 
 
Testimoni 14
 
Assalamualaikum wbt cikgu wan... Terima kasih bebanyak sebab sanggup berkorban masa menyiapkan manual2 untuk KPLI, saya terharu dengan cikgu...Terima kasih kerana sanggup mendengar masalah saya dan menawarkan solution tempoh hari, tuhan sahaja yang membalas budi cikgu wan...Wish me good luck, tenkiu !! 

Faridah Mohd 
Bandar Baru Bangi, Selangor 
 
Testimoni 15
 
Salam Sejahtera, Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada En Wan Faizol kerana telah menyediakan panduan ke arah layak menduduki KPLI. saya percaya tanpa bantuan daripada En Wan hasrat saya tidak sampai ke mana, saya masih teringat petua menjawap mtest yang menggalakkan menanda di kertas soalan. semasa menjawap saya ditegur oleh pengawas peperiksaan. tetapi saya terus sahaja mengikut panduan En Wan terutama dalam soalan Sahsia guru tanpa mendengar tegahan pengawas. Akhirnya saya telah berjaya dalam mtest dan temuduga. Terima Kasih, Sekian.  

Guadis bin Goridau 
Kg Talas Kota Marudu, Sabah. 
 
Testimoni 16
 
Alhamdulillah.... Saya berjaya ke KPLI 2008... TQ pd Cg Wan & semua.... Tahniah juga buat yg berjaya.. TQ.  

Ratu 
Bandar Baru Bangi, Selangor 
 
Testimoni 17
 
Syukur pada ALLAH saya berjaya dapt KPLI 2008 di institut perguruan gaya, k kinabalu syukur... tq kepada semua.. emuah emuah emuah...!!  

Ratu 
Nickname Forum Sulit Ekpli.com = Anak Semut 
 
Testimoni 18
 
Salam semua... mula2 nak ucapkan terima kasih banyak2 kepada yang banyak menyumbang dan kepada yang terlalu banyak menyumbang untuk saya terutama cikgu wan....dua tiga hari dah rasa macam sakit yang teramat sangat di "tangkai jantung".Masa nak tunggu akad nikah tak rasa mcm ni... Hari ni terlerai lah segala2nya..tepat jam 12.03 pagi 19 dec....sanggup tido lewat nak tunggu link di buka....Alhamdulillah...saya di terima di M4P(pulau pinang)-matematik Terima kasih sekali lagi untuk semua...secara langsung atau tak langsung.....budi kalian akan saya kenang sampai bila2  

Ratu 
Nickname Forum Sulit Ekpli.com = Adilatul44 
Testimoni 19
 
Alhamdulillah.. Bersyukur ke hadrat ilahi.. saya berjaya melanjutkan bidang keguruan di; INSTITUT PERGURUAN SULTAN MIZAN, TERENGGANU KG RAJA (KOTA PUTERA) 22200 K. BESUT , TERENGGANU Di kesempatan ini saya ingin merakam jutaan terima kasih kepada En Wan Faizol @ Che wan kerana memberi panduan serta bimbingan kepada. tak lupa pula kepada semua warga e-kpli.  

Ratu 
Nickname Forum Sulit Ekpli.com = Gomez 
 
Testimoni 20
 
Salam tuk semua. Alhamdulillah sy pun berjaya dlm KPLI ni . TERIMA KASIH yg setinggi2 nya tuk Cg Wan dan semua rakan ekpli yang byk membantu dan berkongsi ilmu kat portal ni. tiada kata yg terucap. bagai terlerai hutang sejuta. hanya kegembiraan yang mampu di kongsi dgn semua. ternyata kejayaan kali ni merupa kejayaan semua org... sy dpt lihat wajah2 kegembiraan tatkala sy smpai kan berita keramat ini. Cg Wan, hanya Allah yg akan membalas segala jasa, dorongan dan ilmu yang Cg wan kongsi dgn kami kat sini. utk yang sama2 berjaya... TAHNIAH dr idany....  

Ratu 
Nickname Forum Sulit Ekpli.com = Idany 
 
Testimoni 21
 
Syukur dan setinggi2 terima kasih kpd Cg Wan serta rakan2 ekpli yg banyak membantu dan berkongsi pandangan dalam portal ni. Saya dapat tawaran PENGAJIAN PEMULIHAN KHAS di INSTITUT PERGURUAN SARAWAK,MIRI.  

Ratu 
Nickname Forum Sulit Ekpli.com =Xcel 
 
Testimoni 22
 
Alhamdulillah........... sy berjaya mdpt tmpt pd kpli 2008 ni.. opsyen sains dkt IP Raja Melewar, N9. Cg. wan....terima kasih tak terhingga di atas ilmu yg diturunkan............. kwn2.............terima kasih berkongsi ilmu di sini............. perjuangan kita masih panjang kwn2  

Ratu 
Nickname Forum Sulit Ekpli.com =Kasih Suci 
 
Testimoni 23
 
Alhamdulilah... akhir nya penantian ni berakhir gak.. sy tk sangka la.. eitt.. syukur.. sy dpt gak kat IPG Tun hussein on opsyen pemulihan khas.. timakasih buat cikgu wan dan member portal ekpli ni.. Timakasih bebanyak!!  

Ratu 
Nickname Forum Sulit Ekpli.com =Rohayah 
 
Testimoni 24
 
Syukur kehadirat Ilahi... atas berkat dan keizinannya akhirnya saya Berjaya ju kali ini.. Tidak lupa juga kepada CIkgu Wan yang sememangnya banyak membantu membimbin saya serta rakan2 yg lain TERIMA KASIH SAYA UCAPKAN KEPADA CIKGU WAN Hanya Allah ja yg dapat membalas jasa Murni cikgu Wan.. Terima kasih sekali lagi saya ucapkan. Tidak di lupakan juga kpd Rakan2 seperjuangan yg juga banyak berkongsi pendapat dan saling mendoakan antara satu sama lain..semoga peluang ini kita Pikul denga penuh Amanah dan bertanggungjawab untuk membimbing Anak2 Bangsa kita nanti. diharap perjalan kita tidak terhenti di sini sahaja, kalau ada keizinan dari pihak cikgu wan agar kami2 yg telah berjaya di sini akan terus dapat berforum dan berkongsi pendapat dan pengalaman. Vens dapat di IPG Tawau, Pendidikan Khas. pada rakan2 yg dapat di IPG Tawau jumpa di sana. Salam semua Terima Kasih Semuanya.  

Ratu 
Nickname Forum Sulit Ekpli.com =Vens 
 
Testimoni 25
 
Alhamdullilah sy pun dpt... kat INSTITUT PERGURUAN TEMENGGUNG IBRAHIM JB opsyen prasekolah sape2 yg sama tmpt gtaule k... thanx to ckgu wan and semua... bnyk sgt2 membantu sampai dpt...kite jumpa kat IPG k...  

Ratu 
Nickname Forum Sulit Ekpli.com =illa1105 
 
Testimoni 26
 
Alhamdulillah.. saya n kawan berjaya. Saya ditempatkan dI IPG Ipoh(Opsyen Pengajian Sosial) n kawan pula kat IPG Sg Petani, opsyen yang sama.Terima kasih Cikgu Wan yg byk bg info n kawan saya ni yg sentiasa beri semangat.Thanks Niesa..Portal ni amat berguna n penuh info.Semoga Allah SWT balas jasa baik kalian semua.  

Ratu 
Nickname Forum Sulit Ekpli.com =Anizah 
 
Testimoni 27
 
Alhamdulillah terima kaseh pd cikgu Wan yg sudi berkongsi rajsia kejayaan dengan kita suma....terima kaseh cikgu...semoga Allah membalas jasa cikgu berlipat ganda...amin Emmil dapat kursus di negeri sendiri...syukur sangaaat...... Istitut Perguruan Sultan Abdul Halim Sg Petani...kursus pemulihan Khass.... rasa bermakna sangat di akhir tahun2007 ni... ;)  

Ratu 
Nickname Forum Sulit Ekpli.com =Emmil 
 
Testimoni 28
 
Alhamdulillah........... sy pun berjaya mendapat tempat pada kpli 2008 ni.. terima kasih pd kawan2 dan terutama cikgu wan yang banyak memberi info.. hai gomez... saya pun dapat kat ipg k.besut jugak... ada gak member portal kat sana...  

Ratu 
Nickname Forum Sulit Ekpli.com =Stay Byme 
 
Testimoni 29
 
Alhamdulillah... saya dapat KPLI kat Institut Perguruan Persekutuan Pulau Pinang (IP4) amik kos sains.. keep in touch...  

Ratu 
Nickname Forum Sulit Ekpli.com =Tmei 
 
 

dan hampir setiap hari saya menerima testimoni-testimoni klien melalui emel dan SMS, agak banyak untuk saya berikan di sini.

Bonus Istimewa TERHAD!

Bonus-bonus Istimewa ini akan saya berikan secara PERCUMA sahaja jika anda membeli dan menyertai program Luar Biasa saya. Tawaran ini terhad untuk ketika ini sahaja dan saya boleh tarik balik mana-mana tawaran ini bila-bila masa sahaja! Inilah tawaran-tawarannya:

BONUS MISTERI diadaptasi dari pakar-pakar motivasi dunia terkenal seperti Napoleon Hill, Brian Tracy, Stephen Covey, Robert Allen, dan Emerson.

Bagaimana anda dapat menonjolkan diri semaksimum mungkin ketika temuduga nanti ?
 
Ikuti panduan-panduan yang akan saya berikan berdasarkan prinsip-prinsip pakar-pakar motivasi di atas.
 
Tampil dengan penuh 'kelainan' dan raih keyakinan penemuduga terhadap diri anda
 
Bonus Terbaru 2008 !!
 
+ Video-video micro teaching guru-guru KPLI
 
+ Panduan spesifik untuk sesi temuduga bagi
opsyen-opsyen pilihan
 
+Video contoh penyelesaian soalan Kualitatif
dan Kuantitatif
 
+ Data temuduga 2 tahun calon 2006 & 2007
 
+ Ketahui jawapan-jawapan calon yang akhirnya
memakan diri sendiri dan menjatuhkan skor
temuduga perguruan calon nanti
 
+ Pelajari bagaimana caranya untuk bijak menjawab soalan-soalan temuduga perguruan
yang akan meningkatkan kredibiliti anda nanti
 
Bonus Istimewa Temuduga KPLI 2008
 
+ Teknik personal saya sendiri yang boleh anda aplikasikan dalam temuduga yang merangkumi
 
- Teknik 'Attention Steal'
 
- Teknik 'Risk  Remover'
 
- Teknik 'Intonation,Pause and Stressing'
 
- Teknik 'Inner Breathe'
 
- Teknik 'Alihan Eye Contact'
 
- Teknik 'Physical Assurance'
 
- Teknik 'Believer'
 
- Teknik 'Final Blow'
 
dan hampir 20 teknik lagi yang anda WAJIB tahu jika ingin TAMPIL BERBEZA daripada orang lain
( Untuk 2008, diberikan beberapa video untuk memudahkan anda mempelajarinya nanti ) 
 
Ya, anda pasti tertanya-tanya apakah teknik-teknik tersebut dan bagaimanakah ia mampu melonjakkan skor temuduga nanti. 
Kaedah-kaedah ini adalah 'insider secret' @ rahsia dalaman saya sendiri yang telah berjaya melonjak skor temuduga saya
Saya faham...Anda pasti merasakan bahawa setelah lulus mtest, pasti peluang anda sudah cerah dan tidak perlu pening-pening kepala lagi namun...tahukah anda
 
daripada 60 ribu....
15 ribu lulus mtest akan ditemuduga
calon akhir yang berjaya lulus temuduga
hanya 4 ribu sahaja...
(sila baca kembali ayat di atas untuk lebih jelas)
 
Bayangkanlah, 4 ribu daripada 15 ribu...Tidak sampai separuh yang akan melepasi ujian temuduga...jadi jelaslah mitos yang mengatakan :
 
' Saya sudah lulus mtest, saya sudah masuk satu kaki...hanya satu kaki sahaja lagi... saya sudah lega'
 
sebaliknya perlu ditukar menjadi
 
'Saya sudah lulus mtest dan saya perlu lebih fokus kepada temuduga kerana ia adalah saingan calon-calon terhebat, sama bijak, sama cepat dan sama-sama layak.Saya tidak boleh terus leka dan perlu memikirkan strategi terbaik untuk menghadapi penemuduga nanti. 
 
Persoalannya : Bagaimanakah strategi anda nanti ? Adakah anda mampu bersaing dengan klien-klien saya yang sudah tersenyum ketika ini kerana sudah bersedia ? 
Tidakkah anda mahu mengetahui teknik-teknik istimewa ini ? 
 
Usah peningkan kepala...dapatkan segera Formula KPLI Luar Biasa 2008 dan bersedia dari awal

Lihat Survey Terbaru Kami

 
Tinggal beberapa hari sahaja lagi untuk Mtest, sudahkah anda BERSEDIA ?
 
Dalam 4 jam sahaja selepas pesanan, anda akan memiliki pakej Formula KPLI Luar Biasa, cepat buatlah pesanan SEKARANG


Jaminan 100% TANPA RISIKO Selama 30 Hari?

 
 
 
 
 
NANTI DULU !!
 

 
Bonus Terhebat Praktikum 2008
 
Ramai yang bertanya saya, apakah rahsia untuk mendapat skor cemerlang ketika di maktab ?
Jadi, saya telah mengambil keputusan untuk menambah satu lagi bonus penting bagi calon
yang benar-benar berminat untuk mencapai skor 3.5 ke atas ketika berada di Maktab/Institusi Perguruan nanti. Saya tambah lagi satu bonus khas untuk anda iaitu :

+ Teknik 'Attention Grabber
 
+ Konsep 'All The Small Thing'
 
+ Teknik 'My Lecturer Best Reference'
 
+ Teknik 'Classroom Enhancer'
 
+ Bagaimana untuk mendapat skor maksimum untuk projek berkumpulan
 
+ Taktik 'Anti-Leech' dan KENAPA ia boleh menjimatkan hampir 50% masa anda ketika menyiapkan aktiviti berkumpulan nanti
 
+ Teknik 'Speechless Presenter' --> Rahsia bagaimana saya mampu mendapat markah tinggi untuk setiap class
presentation dan kenapa anda WAJIB tahu mengenainya

+ Apakah Subjek Pemberat paling penting dan bagaimanakah anda ingin SKOR maksimum bagi subjek tersebut ?

+ Teknik 'Maximum Teach Scoring' ketika praktikum sekolah
 
+ Teknik 'Portfolio Boaster' --> Saya berjaya mendapat FULL MARK setelah menggunakan teknik ini. Mudah dan simple.
 
+ Manual Pantang Larang Praktikum. WAJIB ADA !!
 
+ Persediaan awal KISSEM
 
+ hampir 20 lagi ebook-ebook tambahan yang akan
sentiasa saya tambah di blog sulit nanti
 
(  Tambahan video untuk kefahaman akan diberikan )
 
Saya sudah mengorbankan banyak masa untuk menghasilkan bonus-bonus ini sehingga terpaksa mengorbankan masa tidur saya. Sungguh rugi jika anda tidak memilikinya sekarang...
 
Saya percaya pada konsep 'BEST SERVICE' dan 'Customer is KING!'...Malah, kebanyakan klien akhirnya bertukar menjadi 'best friend' saya setelah berjaya..
 
Sehingga kini, kami masih berhubung antara satu sama lain..Terima kasih di atas SMS dan email ucapan Hari Guru yang kalian hantarkan, saya tidak mampu berkata apa-apa lagi.. 

Jika anda masih belum yakin sepenuhnya dengan kebenaran formula luar biasa ini, saya mahu mengambil peluang ini untuk menghilangkan segala keraguan anda. Saya akan menjamin kejayaan anda sepenuhnya. Ini bermakna jika dalam masa 30 hari anda telah mencuba dan tidak mendapat apa yang anda harapkan, saya akan pulangkan wang anda sepenuhnya tanpa sebarang soal. Jadi anda mempunyai masa 30 hari untuk mecuba formula luar biasa saya ini. Malah, saya akan benarkan anda menyimpan. Saya begitu berani memberi jaminan 100% tanpa risiko ini kerana saya yakin sepenuhnya dengan formula saya ini. Ia dapat membantu sesiapa sahaja.


 
 
 
Dapatkan BONUS awal di sini !

Yang benar,

Faizol

Encik Wan Faizol bin Wan Mat

Formula KPLI Luar Biasa
 
Blog harian saya  
Pengarah Urusan
Progressive Mail Enterprise                                                                                                powered by : information hub

Anda pelawat yang ke:

Free Hit Counter
 
Free Hit Counter

© Hakcipta Terpelihara 2006 Progressive Mail Enterprise - Formula KPLI Luar Biasa